Palvelut yhdellä silmäyksellä
Palvelupaketit ja IT-palvelut lyhyesti
Tarpeidesi mukaan räätälöity IT-paketti
IT-palvelumme on suunniteltu tukemaan yritystäsi optimaalisesti toimivan IT-infrastruktuurin rakentamisessa ja ylläpitämisessä. Palvelupakettimme kattavat kaikki tietotekniikan osa-alueet, joten voit olla varma, että tietotekniikkasi yksinkertaisesti toimii. Huolehdimme palvelupakettien puitteissa kaikista tietotekniikan osa-alueista työasemien ja palvelinten hallinnasta palomuureihin. Teknikkojemme antaman tuen lisäksi sinulla on ongelmatilanteissa myös mahdollisuus ottaa yhteyttä suoraan tukeemme, josta saat suomenkielistä palvelua. Pyrimme tietenkin aina ratkaisemaan tietotekniset ongelmat etukäteen, jottei ongelmia syntyisi ollenkaan.
Palvelupakettien yksittäiset IT-palvelut
Jos etsit palveluntarjoajaa, jonka palveluvalikoima kattaa kaikki IT-tuen osa-alueet ja jolle voit huoletta ulkoistaa tietotekniikkasi - olet oikeassa paikassa! IT-tuen kaikkien osa-alueiden kartoittaminen ja johdonmukainen ja virheetön hallinnointi omassa yrityksessä voi olla haastavaa. Otamme tämän tehtävän mielellämme hoitaaksemme. Työasemien ja palvelinten hallinnasta alkaen, jotta saamme kaikille päätelaitteille ja palvelimille optimaaliset asetukset ja korjaukset, ettei tietotekniikka hidasta yrityksen toimintaprosesseja. Palvelupakettimme sisältävät virustorjunnan, jonka avulla yrityksesi päätelaitteet on suojattu viruksilta ja kyberuhilta. Tästä löydät yksityiskohtaisen katsauksen kattavista IT-palvelupakettiemme palveluista.
Palveluiden käyttöönotto ja IT-tuki
IT-tuki alkaa yksityiskohtaisella infra-analyysillä
Olet nyt saanut karkean yleiskatsauksen tuotteistamme ja palveluistamme. Kysymys on nyt siitä, miten yrityksesi saa jatkuvaa IT-tukea. Tuen saamiseksi on välttämätöntä, että teknikkomme tekevät IT-infrastruktuurianalyysin yrityksessäsi. Siinä yhteydessä nykyinen IT-ympäristö kartoitetaan ja kaikki dokumentoidaan yksityiskohtaisesti. Tämä on olennainen vaihe ennen varsinaista tukea, koska vain tällä tavoin voimme selvittää, missä tietotekniikkaasi koskevat ongelmat ja vaikeudet ovat ja ennakoida mitä häiriötilanteita jatkossa voisi teoriassa ilmetä. Kartoituksen jälkeen teemme ehdotuksen nykyisen IT-ympäristösi uudelleen suunnittelusta, joka on 100-prosenttisesti räätälöity tarpeidesi mukaan. Tämä poistaa aiemmin havaitut ongelmat ja tasoittaa tietä tulevaisuuteen suuntautuvalle ja ennalta suunnitellulle IT-infrastruktuurille. Jos hyväksyt uuden konseptin, uusi IT-infra otetaan käyttöön ja jatkuva tuki voidaan aloittaa.
Jatkuva IT-tuki
Jatkuva tuki (jota kutsutaan myös hallinnoiduiksi palveluiksi) alkaa, kun olemme saattaneet tietotekniikkasi uudelle tasolle. Tavoite on hyvin yksinkertainen. Haluamme huolehtia tietotekniikastasi niin, että olet täysin tyytyväinen. Tämän kunnianhimoisen tavoitteen saavuttamiseksi meillä on erinomainen tuki, jonka tavoitat nopeasti ongelmatilanteessa ja saat välittömästi suomenkielistä apua. Ongelmat pyritään havaitsemaan jo ennen niiden syntymistä. Tukitiimin henkilöitä koulutetaan jatkuvasti, joten saat aina pätevää palvelua ja seuraamme tarkasti tietotekniikkamarkkinoita, jotta emme jäisi paitsi mistään innovaatiosta tai uutuudesta. Käymme innovaatiot läpi ja annamme ne asiakkaidemme käyttöön, kun olemme vakuuttuneita siitä, että voit hyötyä niistä. Toinen osa tukeamme on viestintä kanssasi. Keskustelemme vähintään kerran vuodessa kokemuksistasi ja tulevista kehitysmahdollisuuksistasi.