Käyttöönotto ja IT-tuki
Käyttöönottoprosessin perusaskeleet
Yhteinen taipaleemme toimivan IT:n tavoittamiseksi alkaa siten, että saatamme yrityksesi tietotekniikan tarvittavalle tasolle käyttöönottoprosessin avulla. Tällöin yrityksesi infrastruktuuriin tehdään analyysin mukaiset muutokset, jolloin kaikki tarpeidesi mukaisen tuen edellytykset täyttyvät. Sen jälkeen voimme luvata sinulle erittäin hyvin toimivan IT-tuen.
Käytämme IT-infrastruktuurianalyysin tuloksia järjestelmässä havaittujen heikkouksien poistamiseen. Päivitämme ohjelmistoja sekä vaihdamme tarvittaessa laitteistoja. Näillä toimenpiteillä poistetaan järjestelmässä olevat virheet ja heikkoudet.
IT-tuen valmistelu
Infrastruktuurin mukauttamisen jälkeen asennamme valvontaohjelmiston järjestelmääsi. Näin saamme reaaliaikaista tietoa järjestelmän virheistä ja heikoista kohdista. Tarvitsetko päivityksiä vai eikö palvelin vastaa? Huomaamme tämän välittömästi ja puutumme asiaan tarvittaessa.
IT tulevaisuudenkestäväksi
Kun kaikki valmistelut jatkuvaa tukea varten on tehty, sinulla on mahdollisuus päivittää tietotekniikkasi tulevaisuutta varten. Keskustelemme yhdessä siitä, mitkä IT-tuotteet olisivat sinulle järkeviä, ja otamme ne halutessasi käyttöön.
IT. Toimii.
Nyt laitteistosi ja ohjelmistosi ovat ajan tasalla. Pidämme järjestelmääsi silmällä, ja olet valmistautunut tulevaisuuteen. Ole huoleti, sillä voit nyt luottaa takuuvarmaan IT:hen.
Jatkuva tuki tyytyväisyystakuulla
Käyttöönoton jälkeen tietotekniikkasi siirtyy jatkuvaan tukeen, josta käytämme termiä "hallinnoidut palvelut". Niihin meillä kuuluu jotain, mitä muut palveluntarjoajat eivät tarjoa: tyytyväisyystakuu. Konkreettisesti tämä tarkoittaa sitä, että jos et ole tyytyväinen einsnulleinsin tarjoamiin palveluihin, et maksa niistä.
IT. Toimii. -tiimin tuki
Huolehdimme tietotekniikastasi niin, että se yksinkertaisesti toimii. Et edes huomaa, että poistamme häiriöitä ja vikoja. Esimerkiksi tukitiimimme pitävät aina silmällä kiintolevyjä tai palvelimia ja he toimivat ennakoivasti, jotta häiriötilanteita ei syntyisikään ja uudet päivitykset asennetaan ilman että ne häiritsevät asiakkaan työntekoa. Jos kuitenkin tulee odottamaton toimintahäiriö tai tarvitset tukeamme jostain muusta syystä, teknikkomme ovat käytettävissäsi. ISA:n kautta he tuntevat tietotekniikkasi ja ovat tavoitettavissa etänä maanantaista perjantaihin kello 8-18 ja tarvittaessa saat apua myös lähitukena. Voimme myös keskustella pidennetyistä palveluajoista (esim. iltaisin tai viikonloppuisin).
Tuki tarkoittaa myös innovaatiota ja kehitystä
Seuraamme jatkuvasti IT-markkinoita ja kehitämme uusia tuotteita ja palveluja tarpeen mukaan. Testaamme uusia lupaavalta vaikuttavia teknologioita ja tarkistamme, mitkä näistä voisivat olla hyödyllisiä sinulle asiakkaana. Esittelemme sinulle innovaatioita ja keskustelemme niistä kanssasi, jos olemme vakuuttuneita niiden hyödyllisyydestä. Sama pätee myös työntekijöihimme. Jatkuvan koulutuksen ja sertifioinnin avulla varmistamme, että IT-asioistasi huolehtivat aina pätevät asiantuntijat.
Vuosikeskustelu
Vähintään kerran vuodessa einsnulleins Nordics ottaa sinuun yhteyttä ja tiedustelee, kuinka tietotekniikkasi on toiminut ja on kiinnostunut kuulemaan, mitä mahdollisesti voisi vielä parantaa. Kyse on myös ensisijaisesti yrityksesi (strategisesta) kehittämisestä ja yksilöllisistä tulevaisuuden tavoitteistasi. Jos ilmenee akuuttia tarvetta, teemme muutoksia IT-tukeemme myös lyhyellä varoitusajalla.